یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی اعتکاف در کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای

مسئول کتابخانه عمومی آیت الله خامنه‌ای سنخواست شهرستان جاجرم از برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی ایام عبودیت (اعتکاف) در کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، مهدی قاسم‌پور، مسئول کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای سنخواست از برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی ایام عبودیت (اعتکاف) در کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای این شهر خبر داد.

قاسم‌پور با اشاره به ایام‌البیض به‌عنوان روز خودسازی و تعهد بر بندگی خداوند، گفت: اعتکاف برای طلب حاجت از خدا نیست بلکه برای انس گرفتن با او و تلاش برای خالی کردن ذهن و دل از هر چیزی غیر از خداست.

وی همچنین با بیان اینکه ثبت خاطرات ایام اعتکاف می‌تواند برای خود فرد و دیگران بسیار ارزشمند و مفید باشد، خاطرنشان کرد: همچون سال‌های گذشته کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای سنخواست در نظر دارد با همکاری کانون فرهنگی آدینه، ستاد نماز جمعه این شهر، نمایندگی تبلیغات اسلامی و پایگاه بسیج مقداد مسابقه خاطره‌نویسی این ایام را در بین معتکفین برگزار نماید.

قاسم‌پور تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال خاطرات ۱۰ اردیبهشت ماه است؛ پس از انتخاب آثار برگزیده، به ۱۰ اثر برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.